Långtråkigt

Usch började jobba kl 7 i dag, det var inte roligt att kliva ur sängen tio i 6 i morse.
Allt var sig likt på jobbet, hade inte fått några nya boende viket är skönt.
Vi har för tillfället bara 10 boende vilket räcker att ta hand om och vissa utav de är mer krävande än andra.
Efter alla morgonbestyr så kunde vi själva sätta oss ner och äta frukost och sen efter det så gick tiden långsammt fram tills att man skulle ha lunchrast vid halv 13.
Tiden gick som tur var fortare sen efter att man själv hade haft lunch för sen ska de boende ha lunch, lägga sig m.m.


Danne kom sen vid 16 så jag kunde gå hem och lata mig. Senare i kväll blir det att gå ner på stan och öltältet med natha för de skulle ha irländsk pubkväll vilket låter skoj.

I morrn blir det till att tralla till banken och fixa lite grejor, köpa skrivblock så jag har nått att skriva i sen när skolan börjar, ska köpa en plajwood (tror det stavas så) skiva så jag kan fixa en säng gavel till min säng, sen ska jag nog beställa en tid till hårfrissan oxå. Känner att det är dags att fixa håret sen efter att jag har slutat jobba. Det blir nog till att klippa och färga men hur jag ska klippa mig det vet jag inte riktigt än.

Nä nu blir det lite teve tittande innan det är dags att att tralla ner på stan. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0