Fredagkväll

Så var det åter fredag igen med allt vad det innebär. Sitter här framför datorn och väntar på att klockan ska bli halv elva så jag kan gå ut och möta sofie, hälge och traska ner till san marino. Vi ska kolla vad det är för folk ute på krogen i kväll och se om det är någon man känner vilket vi oftas brukar göra.

Det spelar ingen roll om vi går ner på krogen en onsdag, fredag eller lördag för vi träffar alltid någon vi känner som är ute. Katrineholm är staden där alla dricker men än en öl eller vad det nu är för alkoholhaltig dryck man dricker, staden där alla vet vem alla är och där skitsnacket och rykten sprider sig som på ett löpande band.

Det enda som får mig att tycka om den här stan är för att min familj och mina vänner bor här och att jag känner mig någorlunda trygg här men det kan ju va för att jag har bott här hela mitt liv.

Men men som sagt nu väntar jag på att klockan ska gå lite fortare så man kan se om det är något roligt folk nere på krogen, sak inte dricka något förutom cola eller kanske en cider. Ska upp tidigt i morrn för jag, sofie, tiina och chrill ska åka till västerås kl 10 i morrn för att hälsa på simon. Usch vad trötta jag och sofie kommer att va i morrn när vi sak åka bil, kommer säkerligen att sova halva bilresan eller så blir det så att man sitter varken och babblar som en tok haha men det kommer visa sig i morrn vilket utav sakerna det blir.

Nä kanske dags att fixa tills sig lite innan det är dags att träffa sofe och hälge. Åh får inte glömma att ta med mig kammerna ner på krogen för här sak det tas bilder på mina vänner och mig som jag sen ska framkallas och sättas in i ett fotoalbum.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0