prov, krogen, skräckfilm

Veckan som har varit så har jag suttit och pluggat en massa kapitel om karies för jag hade prov om det i torsdags. Det var bara en sisodär 10 kapitel om karies som jag läste 2 gånger så jag skulle vara riktigt säker på att jag skulle komma ihåg nått till provet. Provet hade jag på tordag morgon och det gick riktigt bra kändes det som, svarade på alla frågor förutom 1 så jag bör ju få ett G hoppas jag på.

I fredags så vart det krogen på kvällen, annelie, madde och chrille kom över en stund innan vi drog ner till san marino. Hämtade upp sofie på vägen oxå. Sen nere på krogen så träffade man på jätte mkt folk som man kännde. Hade med mig kammera och tog lite kort som ni kan se här nedanför sen. Fram mot tolv på kvällen så släppte inte tojvo in mer folk för det var fullt inne på san marino. Vart kvällsmat inne på maisto i vanlig ordning.
 


På lördagen så var jag på stan med tiina och chrill sen mötte vi tobeb och annelie så vi gick och fikade på sultans allihoppa förutom chrill. Vi satt och snackade om en massa filmer så vi bestämde oss för att ha filmkväll hemma hos tobbe och annelie och titta på skräckfilmer. Vi började kl 21 att titta på en massa filmer och det var jag, tiina, madde, chrille, victor som satt uppe hos tobbe och annelie. Vi tittade på saw 2-3 men vi kunde inte se klart saw 3 för den muppade sig. Fan helvetes jävla skit! Sen tittade vi på the bogeman ( vet att det inte stavas så men va fan) vi var klara kl halv 3 så då gick vi hem. Träffade på niclas på vägen hem vid järnvägs grillen. Stod och snackade en liten stund innan vi gick vidare hem. Kom hem kl 3 och somnade som en stock.

I dag har jag varit duktig och pluggat och städat mitt rum. Ska snart hoppa in i ett bad och sen bunkra upp mig framför teven och titta på en massa program till kl 22 för sen är det dags att sova. Ska nämligen upp tidigt i morrn för jag börjar min praktik kl 8 på folktandvården i morrn.




 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0