Snart julafton



I tisdags så kom då den efter längtande snön när jag victor, annelie, tobbe och tomas var nere på stan. Det resulterade i att efter att vi hade fikat så vart det snöbollskrig och vi hade super skoj. Tyvärr så vart det ju varmt dagen efter och snön är nu nästan borta. Jag hoppas att det kommer mer snö åtminstonde på julafton, för det är bara så för att ska det vara en riktig jul så ska det finnas snö på julafton.

Har slagit in de sista presenterna nu som pappa och jag hade köpt till mamma, hoppas nu att hon blir nöjde med all men det tror jag hon blir.  I morrn blir det utgång på krogen för hälge fyller år, grattis killen! och så fyller min kusin år oxå så vi ska åka ut en snabbis till henne.


På lördag så ska jag och några kompisar fixa en julklapp till dansken. I hope he like´s it men det tror jag han gör efter som han har humor. Bara att titta på bilderna här under och konstatera det ;)


Japp så var det då bara 2 dagar kvar till julafton och äta julmiddag, öppna packeten och titta på kalle ankas julfaton. Och dagen efter så blir det till att festa med de bästa inne på babban.

God jul till er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0