Västerås

I lördags den 2/12 åke jag, tiina, sofie och chrill till västerås för att hällsa på simon. Vi åkte kl 11 från stan och bilfärden gick bra även fast vägen dit var pisstråkig. När vi väl kom hem till simon efter nästan 2 timmars bilfärde vart det teve tittande, te drickande och prata lite skit.

Sen efter några timmar kurrade det i magen på oss alla så då drog vi iväg och köpte pizza som vi tog med oss hem. Sen på kvällen bestämde vi oss för att dra ut på krogen så då vart det till att dricka lite vin och fixa till oss innan det var dags för utgång. 

Det var helt okey på krogen, goda och billiga lakrisshots hade dem. Vi drog hem sen vid kvart i ett då det vart teve tittande istället, vart att titta på den japanska verisionen utav the ring på teve. Sen var det dags att sova, fick inte så mkt sömn. Men det blir ju så när man är 3 pers som ska dela på ca 120 cm säng. Det är då man verkligen uppskattar att va singel och komma hem  och få sova själv i sin egen säng.

Vart pizza till frukost/lunch när vi vakande vid halv 13. Efter att ha ätit pizza och tittat på teve i några timmr så var det dags att säga hej då och åka hem. Jag sov typ halva bilresan hem för jag var så himmla trött. Det var en trevlig och rolig helg i västerås även fast den staden i min mening är rätt så grå och tråkig.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0