Yeeees

I kväll så är det då dags att festa igen! Ska upp till annelie och tobbe först en snabbis halv 6 innan vi beger hos över till håkan som vi ska festa hos. Tack håkan för att vi få komma till dig och festa.

Innan det är dags att bege sig dit så sak det ätas middag här hemma, det blir tydligen kalkon och kokt potatis. Och före det så måste jag rota fram kläderna jag ska ha på mig ikväll när vi ska ut plus fixa smink och hår. Inte lätt alla gånger att var tjej, det ska ni ha klart för er.

Senare under kvällen efter att vi har festat ett tag så sak vi möta upp resten utav gänget  och bege oss ner till babban och där ska dansken få sin julklapp utav oss. Sen blir det att festa loss inne på babbans dansgolv med alla vänner. Räknar med att jag förmodligen kommer va ordentligt bakis i morrn, får skriva en lapp och lägga på kudden som påminner mig om att dricka mkt vatten innan jag ska sova så man slipper baksmällan i morrn.

Men nu ska jag dra mig här i från och plinga till annelie, prata lite med henne sen blir det att hoppa in och duscha.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0