Bull shit!

Det har varit rolig helg och en intressant vecka. I fredag så var jag hemma hos tiina en stund på kvällen och gjorde henne sällskap och åt räkmacka innan jag gick ner på krogen. Tiina skulle oxå ha följt med men hon var trött så hon struntade i det. Mötte upp sofie och hälge vid korsningen utan för hos mig, sen gick vi ner mot krogen och så mötte vi madde och wearner i tunneln. När vi kom in på san marino var det fullt med folk men så var det ju oxå löningshelg.

Hade jätte trevligt där inne, träffade mkt folk som man kännde. Sen ringe persson vid tolvtiden fuller som alltid och frågade vad som hände. Stod och pratade lite skit ett tag, han var ute och söp med dansken i västerås.

Lördag var det meningen att vi skulle ha förfest hemma hos victor men hans bror var sjuk så det vart här hemma igen. Vi vart ca 13 pers här hemma, jag fattar inte att mina föräldrar står ut med oss men tydligen så gör de det. Tror fan inte att man kan ha bättre föräldrar en dom. Det vart barbros för hela kvällen var ju bara 40 kr i inträde så va fan. Hade rätt så skoj där inne, gick över till san marino en sväng men där var det inte så jätte mkt folk. Träffade råbin utan för maiestro när jag var påväg till babban och han var ju inte lite fuller han. Stod och pratade och skämtade lite innan jag drog in och dansade igen. Hade en bra kväll men mina underbara vänner.


Ja på tal om överskriften som jag har så är det så jävla mkt skitsnack i den här stan och det börjar bli jävligt jobbigt nu. Först får man höra en sak och så tycker man att ja det var ju inte så bra eller vidare smart gjrot eller sagt utav personen/personerna det gäller sen när man börjar fråga den personen i fråga eller de så visar det sig att det man har hört innan inte stämmer. Då står man där och funderar på vem man ska lita på, man litar ju naturligtvis på den som är ens vän men om båda nu är det hur gör man då...?

Sen så tycker jag inte om när folk säger till mig vad jag känner eller inte känner. Inte blir det bättre när man försöker säga till personen att det inte stämmer och den bara fortsätter att säga att nä men gumman jag vet att du känner så här och inte som du säger. Vad fan vet han/hon om hur jag känner mig, oki om man sägar att jag känner inte så här om just den saken eller personen men att man beter sig och att allt vissar mot det motsatta ja då kan jag acceptera att folk säger men du jag vet att du inte känner som du säger. Men när det inte är så blir jag så jävla förbannad, visst man har rätt att tycka vad man vill men man behöver inte alltid öppna käften och säga det eller så behöver man inte tjata sig till att personen i fråga till slut erkänner att han/hon har rätt även fast det inte stämmer bara för att få personen att sluta tjata om det och hålla käften!

Den enda som verkligen vet vad man  känner är en själv och är man ärligt mot sig själv och sina vänner jag då kan man säga sanningen om hur man känner sig och om inte jag då är det bara en själv som mår dåligt utav det i slutendan.

Nä ska snart gå ner på stan med tiina och köpa julklappar, ska se om jag hittar nått till mamma och pappa. Vad fan sak man köpa till folk som har nästan allt och när man frågar vad de önskar sig så kommer de inte på nått. Jaja jag kanske inte ska klaga för när de frågar vad jag önskar mig så kommer inte jag heller på något jag vill ha förutom det jag alltid brukar önska mig en hund och en häst men det får vänta tills jag har flyttat hemifrån.
 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0