yber skoj

Förra fredagen hade jag hur roligt som helst med mitt underbara gäng. Vi hade bestämt oss för att dra ut på korgen men först så vill man ju förfesta och vi kom inte på någon stanns att va förutom hemma hos mig. Så efter att ha kollat med pärona att det var lungt att vi höll till på nedervåningen så var det bara att sprida ut till alla i gänget att vi skulle va hemma hos mig först.

Hade hur jävla skoj som helst nere i vardagsrummet, vi var väl ca 10 pers som höll till där nere. Det vart en hel del kacklande och drickande innan vi begav oss ner på krogen. Men innan alla kläder skulle på och allt i glasen skulle drickas upp så vart det ett gruppkort som minne utav kvällen. Vart ett bra kort på oss alla och framför oss på bordet så visar det hur mkt vi hade druckit under de 2½ timmarna vi hade varit där.

Det vart in på barbros och ta stämpel sen vart det en sväng över till san marino i vanlig ordning där det vart till att sjunga lite kareoke. Wearner och dansken hoppade upp och sjöng we are the champions (tror det stavas nått sånt) och det lät rätt så bra.

Sen vart det vidare till babban igen för att dansa loss som en tok. Lördagen var man bakis, gick hem till annelie sen gick vi ner och åt frukost på hembagarens sen vart det fotografering i skogen. Vi skulle ha åkt ut till b-vik med sanna på kvällen men vi var för trötta så jag och victor drog ner på krogen. Nere på stan möter vi dansken och wearner så vi drar till babban med de. Sen trallade victor och jag över en snabbis till san marino och hälsade på lite folk.

Söndagen vart lugn, det vart till att vila upp sig hela den dagen efter allt festande. Hade tänkt åka och träna men insåg att det inte skulle orkas med.

gänget hos mig
Gänget hemma hos mig. Översta raden: david, jag, wearner och victor.
Nedre raden: gudrun, dansken, annelie, madde och sofie.

wearner och dansken
Wearner och dansken sjunger kareoke inne på san marino

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0