De två senaste helgerna

De har varit de besta helgerna på länge! Förra fredagen så satt jag, victor och tomas (victors kompis) och tiina hemma hos henne och drack. Tiina och jag delade på två vinflaskor, jag avskyr vin så jag brukar aldrig dricka det men det här vinet var helt oki. Det gick riktigt bra att peta i sig det och roligt som tusan vart man på det.

Efter att jag hade fixat håret på tiina och vi alla hade druckit upp så bar det ner till san marion där vi anslöt oss till gudrun, martin, dansken och wearner. Hade en kanon kul kväll där inne och tiina och jag var heta som fan på dansgolvet  ;)

Sen att jag mådde pyton sen på kvällen när jag skulle sova det är en annan femma  men det var det verkligen värt. Resten utav helgen vart lugn, vart lite filmtittande och ett träningspass men kusinen.

Den här fredagen så var vi uppe hos victor och förfestade, det var tiina, jag, david, gudrun, annelie, tobbe, chrill, dansken och tomas. Åter igen så drack tiina och jag varsin vinflaska och sen så vart det lite strårom med cola volket inte var helt fel. Vart san marion sen och parta loss där nere. Träffade en massa fok och hade trevligt.

Började lördagen med att träna med kusinvitamin och det var riktigt skönt att röra på sig efter en helkväll på krogen. Sen vart det att gå hem till victor på kvällen och titta på film en stund. Delade en pizza och en chipspåse med tiina, det är alltid gott med lite flottig mat dagen efter att man har festat.

I morrn är det måndag och då är det plugga och träna som gäller. Måste se till att göra klart min insändnings uppgift den här veckan för veckan efter så har jag prov på typ hela boken vi läser nu o_O

Åker till danmark, köpenhamn på fredag morgon med mammsen. Det ska bli riktigt skoj att åka dit igen, kommer inte hem förens på söndag kväll.

Well det var väl typ allt jag hade att skriva här, skulle jag skriva ner allt som har hänt i minsta detalj så skulle det ta flera timmar och det orkar jag helt enkelt inte med. De som var med och festade de vet allt som hände och det räcker.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0