Förra helgen o den här veckan

Förra fredagen började med att man vara nere på stan och fikade med natha, helana, hennes pojkvän och hans dotter. Satt o babblade ute på hembagarens uteservering sen vart det en tur in i leksaksaffärn, åhlens, röda korsett och tills slut bolaget där det inhandlades lite drickbart. Satt sen och slöade i alkisringen ett tag och sen när man väl får för sig att gå hem så öppnar sig hela himmlen och regnat bara öser ner, skoj skoj eller inte men som tur var så hade man ju Paraply med sig.  Åt lite mat sen var det bara att göra sig iordning innan det bar av hem till emelie o wearner i hemgårn för att förfesta. Madde, chrille och dansken kom oxå upp dit sen slutade det med att vi alla gick ner till johanssen och festade där för han hade nämligen oxå fest. Träffade jonsson där nere, har inte träffat honom sen vi hade våran studentveckan som var för 1 år sen. Lyckades övertala dansken att vi skulle få sminka honom, så fin han vart med lite maskara och ögonskugga. Vart san marino sen med hela gänget, träffade victor, tomas, patrik, tezz, natha och linus där nere. Vart till att dricka lite mer där nere sen gick vi ut några styckan och rökte ciggar som jag hade fått för mig att köpa. Hade en kanon kul kväll i går på krogen och det känns lite i kroppen idag för man är lite seg men det är sånt som hör till Glad med tungan ute

Lördag vart en lugn dag gick nere en sväng på krogen med sofie o kollade läget sen vart det mc donalds för lite käk o sen hem. Söndagen vilade jag upp mig i soffan inför veckan som skulle komma med en massa praktik.

Veckan som var så började jag praktiken igen efter att ha haft lov i 1 månad. Snacka om att man var riktigt trött när man kom hem i måndags efter praktiken men man kom snabbt in i rutinerna igen. I torsdags så hade jag gruppträff och gjorde klart vårat grupparbete sen var det en sväng på stan med khanda.

I går fredags så bjöd eric (tandläkaren) på jätte goda mackor från hembagarens till lunch. Efter praktiken var slut för dagen så gick jag ner på stan o inhandlade ett par nya gympadojjor sen vart det thai hämtmat till middag sen spenderade jag hela kvällen med att vara hemma och slappa. Känner att min kropp behöver vila upp sig ett tag från krogsvängarna. Resten utav helgen ser ut till att bli lugn den med.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0