Skit

Det känns som att vad jag än gör eller säger så blir allt bara så jävla fel på alla sätt och vis. Orkar knapp med någon ting, känns som om kroppen håller på att rasa sönder och jag är trött 24 timmar om dygnet hur mkt eller lite jag än sover. Känns som jag inte har någon kraft till att umgås med mina vänner även fast jag vill umgås med dem. Det känns som tiden inte räcker till för allt man ska hinna med att göra på dagaran och under veckorna. Varför kan det inte vara fler timmar på ett dygn för??


Som om det inte räcker så har jag ångest för vad jag ska göra efter att skolan har slutat. Visst jag vet vad jag ska göra..söka jobb men tänk om jag inte får nått vad händer då? Plus det så har jag prestations ångest nästan varje dag då jag går till praktiken.. ja jag vet jag har för höga krav på mig själv men jag kan inte hjälpa det. Allt det här får mig att må jävligt dåligt vilket jag inte vill erkänna så för att dölja att jag inte mår så jätte bra så biter jag av med dryga kommentarer än vad jag normalt brukar göra till folk vilket kan såra en del men det är inte utav elakhet utav att jag inte tycker om att visa mig sårbar. men det är väl lika bra att erkänna jag mår kasst även fast det kanske inte syns men det känns i kroppen som sakta börjar strejka.

Om det är någon jag har sårat utan att vara medveten om det så ber jag om ursäkt det ska inte upprepas jag ska försöka bättra mig o när jag mår dåligt så ska jag försöka säga det istället för att vara dryg.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0