Ett tag sen

Det var ett bra tag sen jag skrev här sist med det är inte så jätte mkt som har hänt. Var på fest förra fredagen hemma hos natha vilket var riktigt trevlig och som vanligt så gick vi ner till san marino. Sen gick vi hem till tiina för efterfest men den varade inte så länge.

Veckan har mest bestått utav praktik och att plugga. Var ledig i onsdags så då tog jag sovmorngon sen var jag uppe hos en privat tandläkare och disskuterade praktikplats och jag var så välkommen så hos de. Kommer nog trivas riktigt bra där för de verkar jätte trevliga. Sen träffade jag på emelie och gudrun inne på sultans city så jag gjorde de sällskap ett tag innan jag fortsatte med alla mina ärenden som jag hade på stan. Ringde till min tatuerare och beställde tid för att gadda mig så den 7/3 är jag innehavare av en döskalle.


I går fredags så var jag ledig och då fick jag ett tok ryck och städade hela övervåningen, måste typ ha slagit i huvudet eller nått. Sen var det en sväng ner på stan, träffade på hälge och dansken så jag terrade de ett tag. Sen vart det hem och äta mat sen fixa till sig för jag skulle hem till tiina på inflyttningsfest.

Hade jätte trevligt där, det var en perfekt blandning utav folk där. Sen som alltid så gick vi ner till san marino sen avslutade vissa utav oss kvällen med att gå på efterfest hemma hos nathalie och glenn. Vi hade det jätte trevligt där uppe och tiden bara flög förbi så jag kom inte hem och i säng förens kl kvart över 5 i morse.

Jag sov exakt 5 timmar innan jag skulle upp vid 10 för att följa med min mor ner på stan och köpa jeans åt mig. Hittade ett par snygga jeans inne på lindex som vi köpte, jag var inte så jätte trött när vi gick ner på stan utan tröttheten slog till sen när jag kom hem så det vart till att sova några timmar innan det var dags att äta mat. Sen fick jag för mig att baka en kaka vilket var jätte god och nu så sitter man här och väntar på att klockan snart ska bli tio i 11 så jag kan gå ner och möta victor vid paladeum för vi ska ta våran vanliga lördags runda och kolla vad det är för folk inne på san marino.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0