Helgen

Det var fest i fredags för vi firade att victor fyllde 21 år då. Så det var förfest hemma hos honom och vi var väl minst 15 pers där uppe som drack och hade roligt. Vi drog ner på krogen sen vid elva och då var det så klart san marino som alltid. Det var mkt folk där nere i vanlig ordning och som nästan alltid så kännde man hälften utav alla.

Sen när san marino stängde vid 1 tiden så vart det babban för vissa utav oss. Det var nästan fullt med folk där inne som trängdes på dansgolvet. Åter igen som träffade man på en hel del folk som man känner. Sen när tiina och jag gick ner på dansgolvet och började dansa så kom det en kille fram och vart lite väl närgången i mot mig och droppen som fick bägaren att rinna över var när han började taffsa på mig vilket inte uppskattades alls från min sida så han fick en redig bitchs slapp utav mig. Och tror du inte fan skapet står kvar och flinar så både tiina och jag sa till honom att dra där ifrån för han visste inte vilka han hade att göra med, det tog nästan 10 jävligt långa minutrar innan han drog i från dansgolvet och tur var väl det för hade han gjort en ända sak till så hade det blivit en rak jävla höger från min sida och sen hade väl min kväll inne på babban slutat.

Men sen efter att babban hade stängt så gick jag, tiina, hälge, annelie, dan, patrik, timjan, nathalie och snygg alex hem till victor för efterfest. Det slutade med att jag, victor, tiina och dan spelade tevespel medans annelie sov i soffan och hälge satt framför datorn resten utav folket drog hem. Vi slutade inte spela tevespel förens kvart i 7 på morgonen så jag var hemma och i säng vid 7 snåret.

Snacka om att jag var skapligt seg på lördagen, gick inte upp förens halv 2 tror jag klockan han och bli. Victor och jag skulle ha dragit hem på fest hos buren på kvällen men det var inställt för han orkade tydligen inte så victor och jag drog ner till san marino vid elva och där var det inte mkt folk. Träffade på basse en snabbis samt franken och hans polare som såg skapligt bra ut. Sen när de hade dragit så träffade vi på nathalie och glen som hade kommit hem från thailand och de tycket det var jävligt kallt här hemma vilket jag kan förstå när de har blivit bort skämmda med 35 graders värme där borta.

Kom hem vid 1 tiden och sen vart det sängen på en gång. Och i dag blir det till att ta det lugnt, ska städa lite på rummet och läsa på lite inför provet jag har på torsdag. Eller om jag gör det i morrn för då är jag ledig.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0