24 timmars kryssning, fest ons, fred o lördag

Förra veckan på fredagen så bara det av på 24 timmars kryssning med dansken o victor. Tog morgon tåget  som gick 5.57 upp till sthlm sen vart det taxi ut till värtahamnen där båten skulle av gå kl 8. Victor hade fått gratis biljetter för att han är medlem i en klubb som heter kaka för de som är bi och homosexuella så då bjöd han med dansken o mig. Det var ju då inte någon lite båt utan det var bara 12 däck på båten och vi hamnade på 2:a däck. Handlade lite drick och ätbart i taxfreen, gick runt o kollade lite vad som fanns på båten sen gick vi ner till våran hytt o slappade. Vilade några timmar sen vart det lite mat sen var det dags att dra igång festandet med resten utav sällskapet från klubben kaka. Sen fram mot halv 1 tiden på kvällen var det full fart på dansgolvet på cluben som fanns på båten. Det var full fart hela natten lång...dansken gick o la sig nån gång vid 1 tiden o victor o jag kom i säng vid 2 tiden. Det värsta av allt var ju att vi skulle upp kl 6.20 för båten skulle komma tillbaka till hamnen i sthlm kl 7 så vi var skapligt trötta när vi klev av båten så när vi satt på tåge hem sen så somnade vi som stockar. Men fan så skoj vi hade. O danske har nu blivit efter frågad utav 3 bögar o det är inte illa :P



I onsdags så gick victor och jag ner till san marino vid elva tiden för att kolla läget, träffade på dansken o chrill, sara o någon mer tjej så vi gjorde de sällskap. Sen så kom natha o glenn in på san marino så de gjorde oss oxå sällskap o sen kom robban och sen 2 kompisar till natha o glenn så det vart fullt vid bordet vi satt vid. Hade riktigt trevligt där, glenn var uppe o sjöng kareoke samt dansken. Sen vart det efter fest hemma hos glenn o natha. Fick se deras nya lägenhet som var super fin! Satt o lyssnade på musik o babblade lite, kom hem sen typ vid 3 tiden tror jag det var.



I fredags så gick victor o jag hem till natha o glenn o förfestade lite med de o två kompisar till dem. Fick träffa deras nya kattunge som de hade hämtat hem samma dag, det var jätte söt. Alla satt o gosade med denna lilla söta o luddiga kattunge o tycket den var helt underbara förutom glenns o nathas andra katt nemie som satt o stirrade elakt på den. Sen så gick victor o jag ner till san marino vid elva tiden o sen kom sofie o annelie o gjorde oss sällskap där inne o efter en stund så gjorde natha o linus oss sällskap. Hade skit kul hela kvällen, träffade på råbin o conny sen när vi skulle dra till vinezia och äta sen vart det hem och sova trodde jag. Mobilen ringde precis lagom när jag hade somnat, det var p som frågade om han fick sova över så han kom förbi sen o sov över.



Lördagen var jag seg o trött efter kvällen så jag låg mest i soffan o slappade halva dagen. Fixa iordning mig för det var meningen att jag skulle hem till tiina vid 7 tiden o förfesta lite innan vi skulle på statt men så vart det inte. När jag hade gått över till knasen för att slå ihjäl lite dötid o satt där o pratade med han, kerstin, h-a, hans tjej o jennie så skickar hon ett mess o säger att hon tänker strunta i att festa o gå på statt i kväll för att hon inte hade sovit så mkt under natten... Gaah det var ju hon som typ hade proppsat på att vi skulle gå på statt  men jaja så vart det ju inte. Så jag stannade kvar o festade med knasen o compani o sen så kom sofie över o gjorde oss sällskap. Sen vid halv 9 så drog jag o jennie hem till nathalie o festa där. Vi gick ner till statt vid 22 o tog stämpel sen gick vi tillbaks hem till henne sen satt vi flera styckna o babblade i vardagsrummet o ute på balkongen så när vi sen kollade på klockan så var hon halv 2 så vi struntade i att gå ner till statt, men vi hade skit kul endå. Kom hem vid 2 tiden o gick o la mig o klev inte upp förens vid halv 2 i dag. Med andra ord så har det varit en jävligt lyckade o trevlig helg.




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0