Mkt som har hänt...

Förra helgen så var det förfest hemma hos victor och så passade mina underbara vänner som var där på att fira min 20-års dag i förskott. Hade jätte trevligt där uppe, lyssnade på bra musik o drack en hel del. Sen bara det ner till san marino där det vart ännu mer alkohol så dagen efter så mådde jag pyton.

Jag var bakis hela lördagen och som om det inte räckte så skulle vi ha grill kväll här hemma med min moster, hennes sambo och min kusin. Men det gick bra på något vänster även fast jag var bra seg hela kvällen. Sen på söndagen så vart man ju då 20 och vuxen. Min farmor kom över så vi åt tårta sen så kom annelie i tobbe över o fikade med mig o så fick jag en jätte gullig bok utav dem.

Veckan som var har varit lugn, vart en sväng ner till krogen i onsdags. Träffade sanna så vi bestämde att jag skulle åka med henne till power meet på fredagen. Och det var en upplevelse med massa snygga bilar o karla. Fattar inte varför jag inte har åkt på det tidigare för. Åkte cadillac upp till västerås med sanna och john och sen när vi kom till campingen så träffade vi på resten utav gänget o de var inte så speciellt nyktra med är det power meet så är det.

Sanna o jag gick runt på campingen o dreglade över alla snygga bilar o så såg vi ett tiotal snygga karlar. Sen satt vi o drack o snackade lite skit vid husvagnen som buren och kompani sov i. Träffade en utav deras tältgrannar som var supertrevlig o snygg, danne hette han o kom från jönköping. Sen på fredagskvällen så krusade jag runt med honom o hans kompisar i deras bil. På lördagskvällen så började det regna en massa så sanna, jag, glenn, john o en annan kille krusade runt stan med cadillacen o passade på att titta på alla snygga bilar som åkte runt. Helgen gick riktigt snabbt för det var full fart hela tiden men fan så skoj man hade. Sanna o jag har bestämt att vi ska åka ner nästa år oxå men då ska vi försöka åka ner redan på onsdagen.

I veckan så händer det inte så jätte mkt, ska försöka dra ihop lite folk o gå ner till san marino på onsdag o äta tacosbuffe o sen på fredags ska victor, tomas, dansken o jag på kryssning.




 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0