Om någon

Om någon hade berättat för mig för 4 år sen att när jag skulle bli 20 så skulle jag ha 4 st piercingar och  5 st tatueringar så skulle jag bara ha skrattat åt den personen. Visst jag var redan då farsinerad och intresserad utav dessa ting och trodde väl att jag kanske högst skulle ha hål i naveln och näsan och kanske ha någon liten tatuering. Men så idag 4 år senare och fyllda 20 så har man då 2 piercingar och 4 tatueringar mer än vad jag hade trott. Alla dessa inskaffade jag innan jag fyllde 20 och vem vet det kanske blir flera.

Om någon hade berättat fär mig för 4 år sen att 5 st utav mina vänner i dagens läge skulle hålla på med droger skulle jag tycka att den personen var sjuk i huvudet för jag skulle aldrig umgås med sånt folk. Men man ska aldrig säga aldrig för 5 st utav mina vänner håller i dagens läge på och röker på. Jag bryr mig inte om att de röker på för det är deras val och så länge de sköter det snyggt och det inte går ut över någon annan så är det väl okej.

Hade någon berättat för mig att när jag skulle vara 17 så  skulle jag förlora min oskuld på en fest i en soffa med en utav mina killkompisar så skulle jag bara ha skakat på huvudet. Jag skulle ha svarat att när jag skulle förlora min oskuld skulle det  inte vara på en fest i en soffa och det skulle vara med någon som jag var tillsamman med och älskade. Men nejdå så vart det inte men jag ångrar absolut inte sättet jag förlorade oskulden på för det var bra sex för att var första gången och jag kände mig trygg med honom. 


Om någon hade berättat för 4 år sen allt jag har varit med om fram tills idag så hade jag tycke att hade låtit som en dåligt teve såpa eller nått men när jag ändå tänker tillbaka på allt jag var varit med om och har upplevt, bra som dåligt  saker så är jag nöjd med alla upplevelser och erfarenheter. För alla händelser och erfarenheter har format mig till den jag är idag och för hoppningsvis så är jag en trevligt och bra människa.  

Ditt ord
Postat av: Barbiiiiiie

intressant att läsa madde! ganska läckert när man tänker tillbaka..
jag tycker (och tobbe med i sitt för tillfället mkt onykra tillstånd) tycker att du är både en trevlig och snäll människa! men bebisen tycker du är BÄST!

2007-07-28 @ 01:28:07
Postat av: Maddiie

Hehe tack så mkt!

2007-07-28 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0