Snart

Japp om några timmar så bör det av ut till sommarstugan för muck o midsommar firande... åh åh vad skoj det ska bli. Det är synd att vädret inte är bättre men man kan ju hoppas på att solen tittar fram sen.

Hade en kanon rolig dag i går även fast man hade praktik från 9-16. Sprang på stan o hjälpte dansken att köpa kläder o det gick riktigt bra o snygga kläder vart det...hela kalaset gick bara på runt fyra tusen men så blir det om man handlar på jc. Gud det är tur att det är på måndag man ska åka o shoppa i norrköping för jag vart extremt shoppingsugen efter att ha hjälpt honom. Sen vart det hem till mig så han kunde byta kläder o sen börja dricka...dumpade av honom vid tåget kvart i åtta för han skulle upp till sthlm o fira med sina lumpar polare.

Själv så tralla man över till tiina en stund men gick hem vid tio för att ta ett bad o vakna till lite. Skulle packa grejorna i går som jag ska ha med mig i dag men det slutade med att jag bråka med far min o sen gick jag över till tiina igen o satt o snacka där o varvade ner. Fick lite trevligt sällskap på vägen hem vilket inte är fel ;)

Nä dags att sluta nörda här o fixa det sista innan det är dags att bege sig mot da woods med polarna.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0