Sjuk

Fick halsfluss förra onsdagen men fick inte komma upp till vårdcentralen förens på fredagen så jag kunnde få penicillin utskrivet. Så det har jag knaprat i mig i snart 10 dagar, ska ta de sista 2 tabletterna i morrn =)


Annars så har jag haft praktik och pluggat som en galning. Ska ha prov på torsdag som kommer om rotfyllning och det är inte lite vi ska lära oss om det. Men det kommer förmodligen gå bra det med efter som jag har fått godkännt på de andra proven.

Var uppe hos annelie i går och pratade skit och moffade chips sen kom franken och raido förbi så vi fick skjus ner utav de till krogen, snälla pojkar det där. Satt nere på krogen en stund med de sen skjusade de hem mig för jag kännde mig inte så jätte kry.

I veckan är det praktik och skola som gäller och så ska jag och min mor åka ner till norrköping på onsdag för att shoppa och tatuera oss.

Ja det var väl allt jag hade att skriva om.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0