Blogg uppehåll

Har inte riktigt orkat blogga på ett tag, men det har inte hänt så jätte sen sista inlägget.
Var hos min frissa i måndags och färgade håret blont och det vart riktigt snyggt, lägger upp bild sen i slutet utav inlägget på hur håret vart. Var med madde och emelie i tisdags, var uppe i madde och chrilles lägenhet och tittade hur den såg ut. Kommer att blir skit bra sen när de har fått in alla sina möbler och instalerat sig.

Var och kollade synen i onsdag och den var oförändrar tack och lov. Behöver bara ha mina glasögon när jag kör bil, läser, sitter vid datorn samt titta rpå teve.  Fikade med Li och weronica i torsdags på sultans, satt ute och njöt i solen och pratade skit. I går hade jag körlektion sen var det en sväng ut på krogen med chrisse och emelie. Var först på san marino och sen hamnade vi på lilla. Pratade lite skit med stefan som stod i dörren, påminde honom lite snyggt om att han fyller 30 snart om 2½ månad och att jag nog allt skulle sätta ut ett fint kort i tidningen då.

I dag har jag varit dukigt och städat mitt rum, tagit en cykletur vilket känns i låret. Otränad som tusan, nejdå inte alls inte. Tittade på the hills förut, älskar verkligen den serien. Nu så sitter jag här och trycker i mig chips och skriver flitigt, ska snart hoppa ner i soffan och titta på teve.

innan färgning

Så här så jag ut innan jag färgade håret hos frissan


efter färgning

Och så här vart resultatet., jag vart hel nöjd.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0