Kaaaaaaaaaaaaallt!

Det var svinigt kallt ute när jag gick till bilskolan i dag för att plugga teori. Satt framför datorn där nere i 2 timmar och sög in så mkt fakta som möjlig i mitt lilla huvud. Efter teorin så gick jag ner på stan och möte natha vid åhlens. Vi gick några varv inne på åhlens och så köpte vi dricka och snackade skit en stund.

Passade på att handla tågbiljetten som jag ska ha i morrn när jag åker till norrköping, sen vart det ett stop på coop och köpa en sallad som jag tryckte i mig när jag kom hem.

Sappade på teven efter något roligt att titta på men hittade inget roligt så jag tog en power napp istället innan jag började med maten.

I morrn blir det norrköping och träffa victor, ska luncha med honom. Sen så ska jag iväg på äventyr som kräver min fulla hjärnkapacitet men det ska nog gå.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0