Update

Torsdag: Fikade med annelie på sultans på dagen, var riktigt trevligt. Gick och la mig och lyssande på musik på kvällen sen ringer mobilen vid 23 tiden och 40 min senare är jag på den östra sidan av stan hemma hos stefan. Han tycke jag skulle komma över och träffa hans bror micke och dricka med dem. Så vi tre samt anders satt och drack mintu under kvällen/natten och snackade skit.

Fredag: Lika pigg som en sengångare gick jag och fikar med li och werran på sultan och lapade i oss sol. Sen vart det ner på bolaget sen fixa middag sen han jag powernappa i 20 minuter innan det var dags att fixa till sig. Drog bort till stefan med emelie för att hämta upp de för att gå till hemgårn men de flesta planera sket sig den kvällen. Slutade med att vi satt rätt så fulla hemma hos stefan sen vart det krogen och bråk efter det vart vi lite mer fulla sen vart det typ efterfest och sen soova.

Lördag: Mörbultat kropp efter fredagsen supande. Gick ner med micke och stefan på stan sen ringde jag och väckte li kvart över 11. Vart en fika på slutan med henne och werran. Efter en stund kom natha och gjorde oss sällskap, drog ner en sväng på stan sen. På kvällen vart det utgång med Li, hamnade på san marino där man träffad knasen. Han bjöd på öl som vi hällde i oss, efter ett tag smakade det faktiskt helt okej.

Söndag: Var totalt död i hela kroppen efter 4 dagars supande då jag var ute på onsdagkvällen också. Låg större delen utav dagen i soffan och försökte bli som människa igen. Var uppe en sväng hos emelie och chrisse på kvällen och tittade på teve och snackade lite.

Måndag: Var nere på stan och fikade med emelie och hennes kusin. Sen gick hon och jag en runda på stan och tittade på bebis saker, sen vart det mjukglass och godis. Var uppe en sväng hos chrisse också sen vart det hemgång då både hon och jag vart som zombies. Har tagit det lungt resten utav kvällen nu, sak titta på CSI  sen kl 21.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0