Full fart

Har äntligen börjat komma upp och äta frukost i skaplig tid på morgonen, är ju som sagt ingen direkt morgon eller frukost människa. Men för att se till att må bra och hålla vikten så har jag börjat tvinga mig själv att senast gå upp kl 9 på morgonen och att se till att äta någon sorts frukost. Och hitills har det funkat rikigt bra, är stolt över mig själv.

I dag var jag nere på stan med min mor och köpte en sjal som jag kan ha till bröllopet på torsdag sen så skulle jag köpa en skjorta som jag hittade i går men det fanns inte kvar i min storlek på lindex så det vart att beställa den på nätet i stället.

Var en till sväng på stan sen när jag följde med werran och anna ner.  Fikade på hembagarens, ringde till emelie så hon kom och gjorde oss sällskap och snackade lite skit. Herregud det är bara 25 dagar kvar innan hennes lilla knodd kommer ut. Ska köpa ett par självlysande nappar i present åt henne o bebben.

Vart lindex s sen igen och jag kom ut där ifrån med en ny behå och sen vart det ett stopp på åhlens där jag köpte en ny väska för den som jag hade gick sönder nere på stan. Sen följde vi med werran när hon skulle till frissan och klippa sig, hon var skit snygg i sin nya frisyr. Sen bar det av och hämta lite kataloger med olika tapeter för hon och anna skulle ut till huset. Själv stannade jag hemma efter som min far och jag skulle åka till sybila och köpa mat så jag skulle inte hinna om jag skulle ha följt med så istället roade jag mig med att sminka mig och se hur jag ska se ut på torsadg då det är bröllop.

Nu sitter jag här och slöar och planerar morgon dagen. Hittills ser den ut at bli lugn, ska träna på morgonen till min dvd skiva sen ska jag ner på stan med TT och köpa en ny kamera samt ett nagelack och hårsalt. Ska vara duktig och tvätta lite oxå, får se om det blir utgång på kvällen. är dock tveksamm då bröllopet är kl halv 10 på torsdag morgonen.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0