Hoppsan..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist. Orkar inte skriva när jag jobbar så mkt, för när man väl är ledig så är det tusen andra saker som ska göras. jag hade iallafall jätte roligt på festen hemma hos barbro och sen nere på MC klubben. Hade även en kanon rolig förfest den 6/8  hemma hos kim och werran innan det bara av ner till öltältet. Det var vi , madd,e chrille och tt som var med på förfesten. Detta måste bara göras om säger jag. Var i norrköping i dag med min mor och handlade lite kläder sen så fyllde jag i 3 utav mina tatueringar. Vart helt slut i kroppen i dag när jag kom hem från norrköping, blir nog till att  gå och lägga sig tidigt i kväll om jag ska orka med allt jag ska göra i morrn.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0