Torsdag

Har inte hänt så mkt sen jag skrev sist. Var en sväng på korgen i lördags samt i går, träffade på lite folk som man kände. I går så var werran och jag duktiga och tränade i 25 minuter innan vi gick en långpromenad på 5 km. Snacka om att jag hade träningsvärk i dag när jag vaknade.

Mamma och jag var och storhandlade i dag det tog 1½ timme för vi åkte till 3 olika ställen och handlade. Sen vart det en tur ner på stan och där köpte jag ett par nya skor, ett bar uggs liknande stövlar som är helfodrade. De är perfekta att ha i vinter. Tog en fika med madde och snackade lite skit med henne, alltid lika trevligt att fika med henne.

I morrn ska jag åka och handla med farmor, det kan bli roligt eller nått. Ska hämta ut min ring i morrn oxå som jag har lämnat på förstoring. Sen på kvällen ska jag ner till san marion och fira natha som fyllde år i måndags.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0