Underbart

Var på glenn och nathalies bröllop i går och det var jätte fint, var så fint så jag fick en massa tårar i ögona. De gifte sig i sköldinge kyrka, en jätte fin lite kyrka ute på landet. Åt en massa smörgås tårta så jag nästan vart fyrkantig men gott som tusan var det.  De vart jätte glada för bröllopspresenten jag hade köpt, en skylt där det står välkommen på med en drake.

I dag har jag bara slöat, gick ner på stan och hämtade ut mitt paket på lindex som innehöll skjortan jag hade beställt. Sen gick jag hem till madde och tittade på film med henne och lekte med nelly. Vilken energi den lilla kattungen hade, men efter en stund så somnde hon utav utmattning och sov i 1½ timme innan det var dags att leka igen.

Ligger just nu i soffan och slöar, överväger att lägga mig i ett vart ochskönt bad. Ska ner en sväng på krogen senare i kväll och kolla läget. Är ju löningshelg nu så får se om det är mkt folk ute i kväll som man känner.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0