.....


Det här åtet har varit upp och ner, fått nya vänner och tappat några. Har äntligen hittat vad jag vill göra i livet, åtminstonde som det känns nu.

En hel del festar har hunnit avverkas som vanligt när det gäller mig. Dock så har det blivit nerskärning på alkohol intaget, fick i mig tillräckligt under förra julaftonen.

Har hittat en nätt skara vänner som jag stormtrivs att umgås med och som jag träffar minst 1 gång i veckan.

Jenny och jag kom på den briljanta idén att ta med egen mjölk till san marino då vi inte tål vanligt mjölk och satan vad duktiga vi är på att svepa de mjölkdrickarna ska ni veta.
 
Ja så var det då jul vilket innebär att det snart är nyårsafton, överväger om man ska ge nått nyårslöfte eller vem försöker jag lura jag kommer ju aldrig att lyckas hålla nått sånt löfte som man brukar avge på nyår.

Nä nu vart jag grymt sugen på godis så nu ska jag leta upp godis skålen och moffa i mig godis.

God jul på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0