Helgen

Helgen har varit kanoner med god mat, trevligt sällskap, närhet och mkt skratt. Fredag vart det pizza på olympus med jenny, barbro, natha och anha. Sen vart det upp till barbro där vi började dricka lite sen kom krille och marcus och gjorde oss sällskap. Senare så dök även emil över till barbro, kom inte ner till krogen förens halv tolv.

Träffade knasen där nere som var på besök i stan, jenny och jag drack våra mjölkdrickar. De försvann lätt ner i strupen då var som att dricka oboy nästan. Vart efter fest sen hos danne, sen vart det hemmåt.

Lördagen började med fika på sultans med jenny, krille och marcus sen drog karlarna till hävla medans jag och jenny köpte chips, dricka och hyrde mamma mia filmen. Efter filmen vart det hemmåt för mat och sen fixa till sig för vi skulle över till jonna på kvällen för hon hade 20 års fest. Drog därifrån halv tolv ner till lilla där vi träffade barbro,stefan med flera. Sen vart det statt där jenny och jag dansade röven utav oss sen vart det mc donalds innan det vart sov time.

Söndag vart det fika och lite annat bestyr med werran sen låg jag mest död i soffan efter helgen som var.

I dag var pappa och jag och fixade en julklapp till mamma sen handlade vi det sista vi behövde innan jul. Mamma och jag åkte ut till min kusin som fyllde 27 i dag. Var jävligt skönt att komma hem då det är ett kaos hemma hos henne med alla ungar samt hund.

I morrn ska jag fika med madde nere på stan sen ska jag banne mig städa mitt rum då det ser hemsk ut.

Tack och hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0