It makes me laugh

Var på coop i dag och handlade och träffade på jenny som jobbade. Stod och snackade lite skit en stund om allt möjligt. Sen bar det av till systemet och där inne träffar jag Mr S, stod och snackade lite skit där en stund.

Kom in på bilar och disskuterade en viss persons bilköp som kanske inte var det bästa enligt oss. Men hej vill man slänga ut ca 40 papp på en bil som står långt åt helvete och som det är sprickor i kjolpaketen varse god. Tcyker dock det är att kassta pengarna i sjön, om jag skulle ha köpt den så skulle jag ha försökt fått ner priset med 5-6 tusen. Men hej jag fick mig ett gott skratt.

Men men inte mina bekymer men jag personligen tycker att bara för att man har mkt pengar att kunna göra av med så ska man inte slösa det på skit. Man kanske skulle fråga någon som verkligen kan saker och inte bara tror att man kan.

Jag vet att mina kunskaper innom bilar ännu inte är så stort och det är därför jag frågar folk som jag vet kan mer om det än mig.

Nä dags att lata sig lite i soffan en stund nu.

Puss hej!

Ditt ord
Postat av: Emma

Tycker du inte ska yttra dig om hennes bil. . Du har ju ingen själv så tycker du baravara tyst.

Och jag tycker att bilen är snygg och vad spelar det för roll om det är två små sprickor?För det första så har du inte sett bilen och sen kallar jag det svartsjuka när folk går och snackar om andras saker . .

2009-01-02 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0