Jobb - Norrköping

Åkte hem vid 11 i dag från jobbet då vi inte hade något att göra för folk som har skadat sina bilar vill inte betala självrisken nu så här till jul utan de väntar till början utav nästa år. Det innebär att vi inte har lika mkt jobb vilket inte är kul när man kommer till jobbet och är super pepp på att jobba så finns det nada att göra.

Åkte och handlade med min mor sen följde jag med werran till norrköping. Kom hem med en ny behå, ett läppglans och så klart ett par nya skor. Werran handlade en tröja och lite julsaker. Passade på att beställa tid hos roger oxå, så den 2 januari bilr det mer bläck på kroppen.

Min mor muttrade och blängde på mig när jag nämde det för henne, men men det är sånt man får stå ut med. Ska slappa i soffan innan det är dags för sängen. Åh på lördag kväll kommer det en liten sötsak hem till mig, nämligen lilly som vi ska ha tills söndag kväll då sofia ska bort.

Puss och kram på er!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0