Ojoj

Ja då har man festat 3 dagar i rad får se om det blir 4 dagar i rad eller om man skippart i kväll. Känns nästan som för i tiden då man festade vid varje tillfälle som gavs. Det har dock inte blivit lika mkt alkohol som det var då.

I går eller rättare sagt i morse så slutade vi åtminstonde i lagom tid vid halv 2 men då var vi bra sega för större delen utav hos hade festat fram till 6 tiden i går morse.

Åhh att jag aldrig lär mig att jag inte ska dricka öl för det slutar bara med huvudvärk men jag får stå mitt kasst i dag och ta en alvedon och se glad ut.

Var nere på stan en sväng med natha och köpte cider sen gick vi in på bells shoes och jag kunde inte behärska mig så ett par snygga bruna högklackade fick följa med mig hem och till mig försvar så kostade de faktisk bara 200 kr. Ett sånt guldläge kan man ju inte bara blunda för.

Nä vila en stund för natha kommer över sen vid sjutiden.

Puss och hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0