Sooova

Slutade tidigare i går så jag var riktigt pigg när jag gick ut en sväng på kvällen med emelie. Vart san marino där man sen träffade jenny, malin och jonna. Efter att det stängde så hamnade vi uppe hos danne på efter fest men jag och emelie knatade hem vid kvart över 2.

Klev inte upp ur sängen förens halv 2 och det var rikigt skönt att ligga och lata sig i sängen då det är pissväder ute. Ska plinga till natha snart och kolla om hon skulle hämta sina kläder hon en kompis och sen så ska jag fixa laktosfri mjölk tills i kväll så jenny och jag kan dricka mjölkdrinkar inne på san marino innan vi slår klackarna i tacket inne på statt.

Bara 7 dagar kvar, åhh vad skoj det ska bli.

Puss och kram på er i regnvädret!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0