Trötter

Ja i går var jag riktigt trött men jag fick sluta tidigare för jag skulle in till skolan och skriva papper. Orka vänta på att de skulle skicka de men det visade sig att ena lärare var på väg till jobbet men det men bra att man ringer innan och kollar så att jag är där. Men men allt löste sig, träffade werran sen och tog en fika sen vart det bolaget.

Möttes utav lilly sen när jag kom hem, hade henne en stund på kvällen för sophia skulle på julbord. Var så jävla trött i går så jag orkade inte skriva här. I dag är det fredag och i morrn då jävlar slår vi klackarna i tacket! I kväll blir det starlight med natha för hon hade två fribiljetter och jag fick ena, thanx gumman!

Nä fixa till sig så man kan åka till jobbet. Som sagt bara i dag kvar sen jävlar är det ördag och då ska det festas!

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0