Var ute ...

Glömde att ladda upp det här inlägget som jag skrev den 28/11 så det kommer nu, bättre sen en aldrig =P

Var ute en sväg med jenny och barbro i går på san marino och kollade läget. Sen så kom natha och linus ner och efter en stund så kom tuba och stefan ner och gjorde oss sällskap.

Jenny vart rikigt paff när hon fick igen sina pengar, själv fick man nått mummel om att jag skulle få igen mina pengar snart. Det skratt retande var att han senare på kvällen erbjöd sig att köpa mig nått att dricka men att hämta ut så jag kunde få mina pengar det existerar inte.

Satt på san marino hela kvällen och snackade skit och lyssnade på de som sjöng, jenny och jag planerade att vi måste ta en statt kväll framöver då hon inte varit på statt sen i sommras då ellen fyllde år.

I dag har jag varit duktigt och städat sen vart det en fika med werran och madde på sultans. I morrn bär det av med brudarna till hallsberg och sen marieberg för shopping. Werran kommer och terrar mig redan kl 7 i morgon bitti sen beger vi oss i väg halv 9.

16 dagar kvar, wiih jag längtar.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0