Jag klarar...

  1. jag klarar mig utan folk som ljuger för än
  2. som säger en sak och inte håller det
  3. som kommer med dåliga ursäkter när man konfronterar dem
  4. som bara pratar om sina problem hela tiden och inte kan lyssna på andra
  5. folk som inte kan höra av sig till än.. (jag vet att jag inte är så bra på det själv men jag försöker bättra mig och jag har dock informerat detta till alla mina vänner)  speciellt om man är lite osams. Om folk/vänner/bekanta säger till mig att de är dålig på att höra av sig, fine då vet man lixom
  6. folk som säger jag hör av mig och inte gör det.. det är okej om man hör av sig senare och ber om ursäkt att man glömde bort att höra av sig men inte annars. Då ska det finnas en jävligt bra ursäkt


 

jag vet att jag som sagt inte är så bra på att höra av mig men jag tänker försöka bättra mig.
det finns säkert fler utav dessa punkter som jag behöver bättra mig på och det tänker jag göra.
som man själv vill bli behandlad ska man fan mig behandla andra!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0