As bra!

Kom nyss hem efter att ha varit på bio men weronica. Vi tittade på sex and the city filmen som var as bra .Har inte skrattat så mkt på så länge som jag gjorde i kväll. Den är helt klart värd att se om man tycker sex and the city serien var bra.

Jag och werran laddade upp med varsin 1 liters fanta, en mega stor popcorn plus en godispåse som vi delade på. Vi bokstavligt talat rullade nästan ut från bion efteråt och snacka om att man blir pissnödig efter 1 liter dricka.

Nä snart dags att nanna kudden så man orkar med morgondagen då det först är en massa ärenden som ska fixas innan det är dags att traska ner och börja jobba kl 14.

Puss, kram och god natt på er!

Ditt ord
Postat av: Fanny

Har en ny undersökning !

Det skulle vara jätte snällt om ni kunde ta er tid och svara på min lilla enkla fråga..



Har du sett filmen "the notebook"?!

Isåfall är det din favorit film?

2008-06-26 @ 23:18:27
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Siri

Ska se filmen nu nästa vecka, alla säger att den är bra ( : Har du haft en bra dag annars då? ( :

2008-06-26 @ 23:27:29
URL: http://siiris.blogg.se/
Postat av: svar till siri

jag hade en kanon bra dag i går =) i dag var det oxå en bra dag även fast jag har jobbat.

2008-06-27 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0