Braindead

Ungeför så känner jag mig i kväll efter dagens schema. Sov pissdåligt hela natten men lyckades komma upp ur sängen tjugo över 8. Fixade till mig o kollade mina sider på datorn innan jag gick över till weronica sen bar det av till hjortkvarn. Vi skulle hem till hennes mor o byta bil där, han med en snabb fika innan det bara av hem till stan igen.

Köpte lunch på coop som jag sen tryckte i mig framför teven sen när kl var kvart i 14 bar det av ner till jobbet. Var skapligt seg i huvudet när jag kom ner dit o inte vart det bättre under kvällen men som tur var de boende lugna o fina. Alla boende låg till sängs när kl var kvart i 20 så då fanns det inte så mkt mer att göra än att ta det lungt och vänta tills kl vart halv 21 så jag fick gå hem.

Nu sitter man i tevesoffan och gäspar, ska strax gå och lägga mig för i morrn är det en ny arbetsdag. Börjar dock inte förens kvart över 7 vilket är skönt  och jobbar bara till kl 13, lovely. Ska jobba ihop med mammi i morrn, vi är oslagbara tillsammans. Team karlström lixom.

Nä tack och god natt för mig.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0