Måndag & tisdag

Åkte ner till djulö med madde o werran i går och bättrade på solbrännan, badade samt  snackade lite skit. Efter att ha kommit hem från djulö vart det till att slappa och ta det lungt.

I dag jobbade jag från halv 8 till halv 2 men fick gå redan vid ett. Var lugnt på jobbet i dag, fixade så jag fick deligering så jag kan ge medicin i sommar. Gick på en anställningsintervju som personligassistent, de skulle höra av sig efter sommaren om jag fick jobbet då jag inte kunde jobba nått i sommar efter som jag redan har ett jobb.

Gick en sväng med annelie sen på stan, köpte dricka o glass o snackade lite skit. Ska träffa henne i morrn igen.
Åkte upp och handlade med li o werran på willys sen vart det hem och fixa till middag. Körde werran ut till vingåker för hon skulle låna sin mormors bil så hon kunde åka till oskarshamn efter som hennes bil har pajat.

När jag och li åkte precis hade kommit tillbaks till stan så har de poliskontroll som jag naturligvis hamnade i så det var bara att visa upp lappen och blåsa. Inga problem där inte, fick till och med ett grattis till körkortet utav polisen.

Nu sitter jag och tittar på the transporter, jätte bra film och inte bara för att han i huvudrollen är skit snygg utan hela filmen är kanon bra. Ska krypa isäng sen och lyssna på lite musik innan det är dags att göra ett försök till att sova.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0