Fredag

Dagen har varit riktigt lugn, var en sväng bort till coop och hadlade förut i dag sen har jag inte satt min fot utanför dörren. Jag får se om jag går ut en sväng i kväll, just nu känner jag inte rikigt för det men man brukar ju hinna ändra sig både en och två gånger innan det är dags att gå ut.

Jag och min far var så kreativa idag eller inte när vi skulle laga middag, det vart snabb mackaroner och köttfärst. För att piffa upp det lite så hade vi soltorkade tomater i, det är ju inte alltid man orkar vara kreativ när man ska laga mat sen gick det ju snabbt att laga till också.

Vara inne och kollade på kryssningar förut idag, skulle vara så skönt och bara ta en 24 timmars kryssning och komma bort här ifrån för bara en liten stund. Bara åka iväg med några  goda vänner, dansa och festa loss och slippa stan för en lite stund. 

Nej nu ska jag gå ner i köket och sleva upp en stor portion glass och hälla på en massa kola sås för det tycker jag att jag faktisk är värd. Det kanske inte är det bästa vädret för att äta glass men jag kan ju alltid bädda ner mig i soffan ifall jag skulle börja frysa. Ska väl sappa lite på teven och se om det finns nått skoj att titta på annars pluggar jag in mp3 i örona och vilar en stund.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0