Kära blogg...

Var bara tvungen att skiva denna nördiga överskrift. Onsdag i dag o jag har haft körlektion, den gick riktigt bra mot slutet. Känndes att man var lite ringrostig efter att inte ha kört på två veckor. Gick sen på utbildningsmässan på safiren med Emelie. Vi var väl där inne högst 15 min, det var inte rikigt våran grej.

Ska ut en sväng i kväll med Emelie, annelie kanske oxå skulle med. Det känns konstigt att gå ut på onsdagar nu för tiden då victor inte är med efter som han numera bor i norrköping. Det känns verklign tomt efter att han flyttade.  Läste hans blogg förut o fan vad jag saknar honom, var så tårnar började komma i ögona. Det är väl snart dags att bege sig till norrköping o träffa honom.

Hittils så har veckan varit lugn, var o fikade med Emelie, Madde och Weronica i tisdags. Satt inne på sultans city o babblade om allt mellan himmel o jord. Weronica o jag passade på att ta en massa kort då oxå. Måste ju dokumenter vad som händer o sker här i livet. Innan fikat var jag duktig o pluggade lite teori på bilskolan. Jag ska fan mig lyckas ta det där j*vla körkortet.

I måndags gick det mesta åt skogen så det slutade med att jag spenderade hela eftermiddagen hemma framför teven vilket inte var fy skamm. Kan vara skönt o bara krypa ner i soffan och lata sig lite ibland. 

Nä nu ska jag gå bort till min frissa o se om hon har någon tid framöver o färga mitt hår.  Ska även försöka lägga upp lite bilder här oxå.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0