Lördag den 22 mars

Var som sagt ut en sväng i går på san marino och där inne träffade jag på clabbe samt knasen som var på besök i stan. Sen efter ett tag så kom barbro och kicki in på san marino och gjorde oss sällskap vid vårat bort. De damarna är hel skönta, de är så himmla roliga att festa med. Natha och linus var där ner också samt sofie och tiina. Vart en sväng bort till bryggan sen som vanligt och minglade runt lite. Kom hem vid två tiden och höll på att frysa arslet utav mig när jag skulle försöka sova så jag fick sätta på mig ett par mjukisbyxor, strumpor och en tröja så jag inte skulle ligga och frysa under täcket.

Orkade inte kliva upp ur sängen förens kl 12 idag då jag direkt masade mig till teve soffan och sappade på teven ett  tag. Fixade till middagen sen som vi skulle äta, vart crabbfish paj, lax, ägg och baugetter. Vart en tidig middag vid halv 3 för min mor skulle tillbaka och jobba vid 4, hon jobbar en dela tur i kväll då man jobbar först från 6.46-11.45 och sen från 16.15-21.15.

Nej nu känner jag mig lite kreativ så jag tänkte vara duktig och städa min garderob och lägga alla kläder i snygga och prydliga högar. Får väl se hur länge det håller, det brukar max hålla i 2-3 dagar sen ser det ut som ett bomnedslag i garderoben igen. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0