Duktig

I dag har jag haft körlektion vilket gick riktigt bra sen hämade jag upp li vid arbetsförmedlingen sen traskade vi hem till werran. Sen så åkte vi ut till fiskeboda och kollade hur det såg ut där ute, det var super fint där ute. Gick en promenix ut till ena ön och satt och slappade där en stund.

Åkte tillbaks till stan och droppade av li hemma hos sig och när jag kom hem så moffade jag i mig massa paj och slappade framför teven en stund. Sen så gick jag, li, werran och tt på en långpromenad, vi var väl ute och gick i 1½ timme drygt. Känner mig riktigt duktig, har lyckats hålla mig borta från godis och dricka också även fast jag känner ett stort sug efter en coca cola men jag tänker inte ge med mig. Får ta och dricka en massa vatten i stället och äta en massa frukt så ska nog sockersuget försvinna.

Ska till arbetsförmedlingen i morrn och tråka, jippi eller inte. Ska plinga till li sen i morrn när jag har kommit där i från så ska vi försöka hitta på nått skoj.

Tänker på dig vännen, hoppas det gick bra i dag och att det var fint.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0