Härligt

Var på arbetsförmedlingen i dag och tråkade i 1½ timme sen vart det en runda på stan och shoppade lite.
Gick hem och tittade en stund på teven medans jag tryckte i mig lite pastasallad till lunch. Gick över till werran en stund och spelade gitar hero med henne och li. Har insätt att gitar hero inte rikigt är min grej.

Vart en tripp ner på stan sen för werran skulle lämna in en tavla sen åkte vill hem till henne sen och parkerade oss på gräsmattan en stund och njöt utav solen.

Gick en promenad med werran förut, han med att snacka en massa skit också. Vi var ute i 2 timmar så nu känns det ordentligt i bena kan jag säga.Är fortfarande grymt sugen på godis och det gör inte bättre utav att den där jävla kexchokladen ligger och hånar mig nere i köket.

I morrn är det dags för körlektion sen så ska jag leta fram locktången till li. På kvällen blir det en sväng upp till madde och chrille för att gratta honom på 21-års dagen.


Tycker bara det är larvigt men shit the same.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0