Länge sen jag skrev

Såg att det var ett bra tag sen jag skrev sist. Det har hänt en hel del sen sista inlägget men tänker inte skriva ner allt som har hänt.

Det har varit fint väder de senaste veckorna vilket har resulterat i att jag och mina vänner har spenderat mkt tid utomhus och njutit utav det fina vädret. Har spelat kubb och grillat uppe vid hemgårn vilket var super trevligt och efter 2 timmars spel så vann tjejlaget. Helgerna har bestått utav att ha varit social och knäppt några cider/öl med polarna innan man har dragit ner på krogen.

Valborg vart lugn, satt hemma hos en tt med li och drack 3 cider innan det vart krogen sen vart det upp till stefan en sväng och sen ner på krogen igen. Har varit ute i granhed och fått i mig så mkt friskluft att jag dog i sängen tio i tio på kvällen då jag kom hem. Man känner verkligen vilken skillnad det är på luften inne i stan och ute på landet.

Har hunnit med och firat min mor som fyllde år den 2 maj, hon fick två ljuslyktor utav mig coh pappa. I dag måndag har jag, li och werran varit rikigt duktiga och gått en lång promenad från norr till öster bort mot sjukhuset och sen tillbaks till norr. Sen vart det en tripp upp med bilden till willys och handla.

Nu har jag tryckt ner mig i soffan och ska bara ta det lungt, sak väl ner och hämta upp några riskakor som jag hade tänkt trycka i mig.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0