Piss väder

Lyckades somna relativt snabbt i natt och vakande bara 2 gånger istället för 5. Det börjar med andra ord att gå mot rätt håll. Sen att jag inte klev upp ur sängen förens för drygt 40 min sen är en annan femma.

Det är pissigt väder ute och jag skulle helst vilja ligga under täcket hela dagen, någon som har lust att göra mig sällskap? ;) Ska i väg och fika med madde, li och werran och drygt 1 timme på sultans vilket blir trevligt.

I kväll ska jag hem till annelie på födelsedagsfest sen blir det nog en svän gpå krogen. Vette fan vad jag ska ha på mig, hade först tänkt ha klänning eller kjol men det känns inte så jätte lockande i detta allt annat än roliga väder.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0