Värme

I torsdags var jag uppe hos chrille och madde och firade karls skrället som fyllde 21. Inte helt otippat så fick han en drake utav mig, han är ju helt tokiga i de. Satt där uppe hos de med kim och werran i säkerligen 3 timmar och snackade skit och tryckte i oss tårta och mufins.

Fredag var jag nere på stan med brudarna och njöt utav det vara härliga vädret. Sen gjorde jag dagen goda gärning och sprang ner till bolaget kvart över 5 och köpte öl till stefan och anders. Båda karl skrällen jobbade över och de kunde ju inte ha kommit på att höra av sig lite tidigare under dagen så man kunnde ha sluppit trängas med nästan hela k-holm inne på bolaget. Vart att sitta uppe hos stefan och snacka skit och lyssna på musik på kvällen. Vart en sväng ner på krogen med honom, jarmo och kricke sen vart det säng time.

Lördag var jag seg och kom inte ur sängen förens kvart i ett, skönt att lite sovmorgon. Mötte upp li vid donkan för jag skulle va hundvakt till ninni. Vart en promenix på stan och sen gick jag hem till stefan och våldgästade honom. Vart grillning hemma hos kicki på hennes ballkong på kvällen. Det var kicki, barbro, jenny, jag och stefan som trängdes på hennes ballkong och moffade mat. Vart utgång på kvällen, hamnade på statt och jag och jenny ägde dansgolvet.

Söndag låg jag ute på gräsmattan och njöt utav värmen och bättrade på solbrännan lite. Låg väl ute i solen i 2½ timme minst så lite färg har jag lyckats fått. Vart en promenix på kvällen med brudarna.

I dag vart det körlektion som gick oförskämt bra, riktigt nöjd med mig själv. Umgicks sen med li och werran resten utav dagen. Nu har jag mosat ner mig i tevesoffan och överväger om jag ska skutta in till sängen och lyssna på lite skönt musik och se om man kan somna.

Åh btw vart fan tog värmen vägen som vi har haft?! Var ju inte speciellt varmt ute i dag inte. Värmen får se till att komma tillbaka för jag har börjat vänja mig vid att det är varmt ute.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0