Zzzzz

Har precis nyss hoppat upp ur sängen och fixat till mig nu är det bara att försöka peta i sig lite frukost som gäller. Jag och äta frukost är sällsynt och speciellt kl tio i 6 på morgonen men jag ska väl lyckas få i mig en macka eller nått. Om drygt 1 timme sitter jag på tåget som ska ta mig här ifrån till underbara köpenhamn och lite storstads puls som jag tycker om.

Jag tycker dock inte om den svenska storstads pulsen vette fan varför, möjligtvis kan jag sträcka mig till att gilla göteborg samt norrköping såklart. Stockholm nej tack, blir bara stressad och paranoid och det är ingen bra kombination för mitt blonda huvud.

Nä dags att rulla men vi hörs och ses på torsdag kväll då jag är tillbaks i stan.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0