Fans helvete

Tror ni inte att jag lyckades vakna kl 4 i dag igen utan att lyckas somna om, det är så jävla älskvärt eller inte. Usch jag vill inte längre, jag vill kunna sova en hel natt igenom utan att vakan så här.

Jag hoppas att jag får sova hela natten igenom i kväll efter som då har jag varit på vattengympa och det lär man ju blir extra trött utav. Men men det är bara i dag jag ska genomlida och i morrn sen är det helg men det blir dock ingen sovmorgon på lördag för tåget till sthlm går kl 9. Visst det blir ju några timmars sovmorgon men som tur är har jag lätt för att somna på tåg, det tar ju endå ca 1½ timme med regunaltåg till sthlm.

Nu ska jag fixa till mig, sätta upp ögonlocken med klädnypor känns det som. Som tur är så brukar jag alltid vara pigg när jag ska köra bil, kan bero på att jag sätter på iron maiden på rätt så hög volym och dunkar i bilen.

Puss och kram på er i mörkret!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0