God morgon

Jag är rätt så vaken och pigg men tänker dock vila ögonen en stund när jag tar bussen till jobbet. Hoppas på att dagen flyger fram till kl 16 då det är dags att bege sig hem.

Har ett tajt schema sen när jag kommer hem, ska nämligen lyckas hinna få i mig mat, ta ett snabb bad och sen fixa till mig innan kl är halv 7 då werran kommer och hämtar mig. Visserligen kan jag sminka mig uppe hos madde men det är ju det där med att välja kläder och fixa håret som tar en halv dag.

Jag har dock kommit fram till på ett undefär vad jag sak ha på mig och hur håret ser ut. Håller tummarna för att pappa hinner hämta mig kl 16 och att det inte är värsta bilkön när vi ska hem och allt det flyter på så hinner jag och om inte det vill jag inte tänka på.


Nä fixa till sig och bege sig mot bussen. Bara 22 dagar var, det rör ju iallafall på sig sakta med säkert.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0