Grrr

Det snöade och blåste i morse när jag åkte till jobbet, inte mitt favorit väder då det är första vintern med körkort för min del. Men jag tog mig och bilen till jobbet utan en skråma.

Det rullade på som vanligt på jobbet, men satan så kallt det var. Vart till att springa och skölja händerna under varmt vatten ex antal gånger under dagen för att de inte skulle frysa till is.

Just nu känner jag mig bara allmänt trött, tjurigt, grinig och jag känner hur förkyldningen sprider sig i kroppen. Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen resten utav veckan med det går ju inte.

Nä nu ska jag bädda ner mig i sänge och hoppas på bättre humör i morrn.

Puss, kram och god natt på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0