Härligt

Fick sluta redan kl 11 i dag för vi hade ingen ting att göra på jobbet. Jag klagade dock inte för det innebar att jag kunde umgås lite med tjejerna.

Åkte hem och käkade lunch innan jag gick ner till bosse där madde och emelie var. Emelie färgade och klippte håret, hon vart skit snygg i det röd lila håret. Jag passade på att boka till så jag kan färga utväxten tills den 13/12.

Vart en sväng på stan och sen en sen lunch på sultans, sen kom werran och gjorde oss sällskap. Jag och werran åkte till willys sen medans madde och emelie knatade upp till madde. Jag och werran tittade upp där sen och så tittade vi en stund på HSM2 .

Är hemma och ligger i soffan och glor på teven, i morrn så är det äntligen fredag och på kvällen blir det till att slå klackarna i taket med brudarna. Fan så grymt jävla kul vi kommer att ha!

23 dagar kvar, vill att tiden ska gå fortare.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0